יום שני, 4 באפריל 2011

מסיבת היין של best value לשנת 2011


BEST VALUE 2011-

מסיבת יין ב"ברז" וב"שישקו"

מהמסיבה הזאת תצאו- שבעים, שתויים ומצוידים עם יינות טובים ושווים לקראת חג הפסח.....


BEST VALUE – המסיבה – לאחר הכרזת הזוכים, במוצאי שבת  ה-9 באפריל (כשבוע לפני פסח), תיערך בשיתוף עם ה'שישקו' וה'ברז' מסיבת יין של זוכי תחרות  BEST VALUE  2011.

באירוע יוצעו לטעימה היינות שזכו במקום הראשון בכל אחת מהקטגוריות. את היינות ניתן יהיה לקנות הביתה לקראת חג הפסח במחירי חנות מיוחדים. האירוע יתקיים בליווי מוזיקה שמחה ותפריט אוכל מיוחד של השישקו ברחבת בית הכנסת הגדול, החל מצאת השבת.


השישקו (איש שמן בבולגרית) הוא בר מסעדה שכונתי הממוקם מאחורי בית הכנסת הגדול, חמארה בולגרית. לכבוד מסיבת היין יצא השישקו בתפריט מיוחד של מנות קטנות וטעימות:

הקבב המיתולוגי של שישקו, יוגש בפיתה עם נגיעות טחינה.
נקניקיית נאדניצה (מבית בולגרי), מוגשת בלחמנייה עם כרוב כבוש.
צלחת גבינות בוטיק.

הברז הוא אחיה הקטן של מסעדת השישקו, בר משובח המציע מבחר מסחרר של יינות ובירות בוטיק מקומיים, תוצרת כחול לבן, מתוך החלה לפרגן לתוצרת המקומית.


אתר היין המקצועיSommelier.co.il   מקיים זו השנה השלישית ברציפות את תחרות  BEST VALUE,  תחרות יין שנתית הנערכת לקראת חג הפסח ומדגישה את נושא התמורה למחיר, וקובעת מהם היינות הישראליים  הטובים ביותר עד מחיר של 79 ₪.
כל היינות ייבדקו באופן "עיוור" על-ידי צוות שופטים שכולל את אנשי המקצוע הטובים ביותר: ייננים, סומלייה, עיתונאי יין וטועמים מקצועיים. ליינות הזוכים תוענק מדלית
BEST VALUE   שמודבקת על בקבוקי היין.




מחיר כניסה:  50 ש"ח  עבור טעימת כל היינות, כולל כוס יין מקצועית. החזר של 30 ש"ח בקניית יין הביתה מה'ברז'.

שישקו,הר סיני 2, תל אביב. מאחורי בית הכנסת הגדול באלנבי, שייך ליוסי בוזנח, טל חוטינר ואלעד דור.

לפרטים- עדי פפירבלט, "דורית שמואלי תקשורת": 077-5545601/2

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה