יום שבת, 15 בינואר 2011

יקב אבידן-יינות איכות בסיגנון אחר חובה לטעום


אבידן תג כתום
אבידן פול ויין
אבידן שירז

יקב אבידן השוכן בקיבוץ אייל ליד כפר סבא .הוא יקב בוטיק משפחתי .המיישם גישה יצירתית בעשיית יין. היקב מתאפיין בסקרנות יצירתיות חדשנות ותעוזה. המוצא בגישה זו מקור והשראה המאפשר לו לעניק לאוהבי היין. חווית יין שונה ומרתקת . 

הזרם היצירתי המרתק את יקב אבידן הוא הסגנון האקלקטי . 

סגנון זה משלב בין חדש לישן. בין עתיק למודרני. הוא אינו מחושק לחוקים. הכל אפשרי ולגיטימי ובלבד שהתוצאה המתקבלת היא הרמונית ונעימה . 

התאמת סגנון זה לעולם היין. מתבטאת ביקב בשימוש בטכנולוגיות יצור מסורתיות לצד חדשניות. זנים של ענבים מסורתיים. לצד שימוש בזנים של ענבי יין פחות שיגרתיים ובשילובים שבניהם. 

יקב אבידן יוצר עולם יין עכשווי. עולם עם יצירתיות ללא גבולות. שבו השילוב בין ישן לחדש .בין המקובל לנועז. בין יקר לנגיש .ובין המסורתי למודרני. ומביא לאוהבי היין גלרייה של חוויות השואפות לרגש. כל אדם עם הסגנון שלו הטעם שלו והחוויה שלו . 

היקב מציא שלוש סדרות. 

אבידן בלנד דה נואר. 



אבידן ריזרב. 



אבידן פרינג'' fringe . 



אבידן בלנד דה נואר תג כתום 2008 . 

היין מורכב וקטיפתי. עם ארומות וטעמים של פרי אדום בשל .ווניל. ליין טאנינים רכים עם סיומת ארוכה מתמשכת .היין מורכב מקברנה סובניון כ-40 אחוז. מרלו 35 אחוז. וגרנאש 25 אחוז. היין מתיישן במשך 12 חודש בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי. היין מבוקבק ללא סינון .כדי לא לפגום בטעמים ובארומות . 



אבידן בלנד דה נואר תג סגול 2008 . 



היין עשיר ורך עם ארומות וטעמים של פירות יער שחורים. וניל .פלפל שחור .ושוקולד הסיומת חלקה ומענגת. היין מורכב מ-40 אחוז מרלו. 25 אחוז. שירז 20 אחוז .פטיט סירה ו-15 אחוז של קריניאן. היין מיושן במשך 12 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי. היין מבוקבק ללא סינון. 



אבידן ריזרב . 



אבידן ריזרב קברנה סובניון 2006 . 



היין מורכב ועוצמתי. עם ארומות וטעמים של פירות יער שחורים. בתיבול מפולפל ויוקרתי. ובעל סיומת ארוכה ועשירה . 

היין מורכב מ-85 אחוז קברנה סובניון. ו- 15 אחוז מרלו . 

היין מיושן במשך 24 חודש בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי. היין מבוקבק ללא סינון . 



אבידן ריזרב שירז 2007 . 



היין עשיר ויוקרתי עם ארומות וטעמים של פרי שחור דחוס ומרוכז. טעמים של שוקולד. ציפורן וקינמון .הסיומת ארוכה ונדיבה .היין מורכב מ-100 אחוז ענבי שירז. היין מיושן 16 חודש בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי. 

היין מבוקבק ללא סינון. בכדי לא לפגוע בטעמים ובארומות, 



אבידן פרינג'' 



אבידן פרינג פול ווין 2008 . 



יין עשיר ומאוזן. אדום כהה מאוד .כבד ונדיב בארומות וטעמי פרי .בעל סיומת ארוכה ועשירה .היין מורכב מ-60 אחוז ענבי קברנה סובניון. ו- 40 אחוז ענבי פטיט סירה .היין מיושן במשך 12 חודש בחביות עץ אלון . והיין מבוקבק ללא סינון. 



אבידן פרינג'' פריו 2007 



היין עשיר ומאוד מאוזן עם טעמים של פירות יער שחור .ןמעט סימנים של וניל. קפה .ושוקולד. היין בעל סיומת ארוכה היין. מורכב מ-40 אחוז קריניאן .30 אחוז גרנאש. 15 אחוז קברנה סובניון .ו15 אחוז מרלו .היין מיושן כ-25 חודשים בחביות עץ אלון .היין מבוקבק ללא סינון בכדי לא לפגום בטעמים וארומות של היין.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה