יום שבת, 16 באפריל 2011

היינות הנהדרים של יקב מרגלית



קברנה-סוביניון 2007 - כרם קדיתא.
הרכב:.Cabernet-Sauvignon 94% / Merlot 6%
היין הזני המוביל של יקב מרגלית. גוף מלא, פירות יער שחורים. יין עגול וקלאסי. ליקריץ וקפה, קצת טעמים ירוקים, דומדמניות שחורות, טבק ואספרסו. איזון מצוין, עידון ומבנה מוצק ושרירי,  היין השנה פירותי מאד ומאופק.

אניגמה 2007 - כרם קדיתא + כרם בנימינה.
הרכב: .Cabernet-Sauvignon. 51% / Cabernet-Franc 23% / Merlot 26%
ליין גוף מלא, טאנינים רכים, תבלינים ופירות יער אדומים ושחורים, נגיעות של וניל, שזיף בשל ומוקה וקאסיס. מרקם נעים, פרי עם מתיקות מדומה, יין מרוכז, אינטנסיבי ועשיר. הסיומת פירותית מפתה וארוכה.
בעל גוף מלא, עם טאנינים רכים המצפים את הפה בעדינות, חושף בהיפתחו קשת מתוחכמת של גרגרי יער, דובדבנים שחורים ואדומים ודומדמניות, בתמיכה של תערובת מסקרנת של עשבי תיבול שזה עתה נקלו ונגיעה של אדמת יער רעננה.

קברנה-פרנק 2007 - כרם בנימינה.
הרכב: . Cabernet-Franc 95% / Cabernet-Sauvignon 5%
בעל גוף מלא, עם טאנינים הממלאים את הפה בעדינות, נפתח וחושף את ה"ירוקות" המסורתית האופיינית לקברנה פרנק, ואחר כך נפתח בנעימות וחושף טעמים של פטל שחור, אוכמניות וקסיס, בתמיכה של רמזים של פלפלים מתוקים וזיתים ירוקים.יין מאוזן היטב. צבעו אדום מבריק,הסיומת מפתה, מושכת ומהנה.

מרלו 2007 - כרם קדיתא
הרכב: .Merlot 85% / Cabernet-Sauvignon 15%
אנו מייצרים מרלו כיין זני רק בשנים בודדות בהן להערכתנו המרלו איכותי במיוחד. בעל גוף בינוני עד מלא, אדמתי, עם טאנינים בעלי נוכחות גדולה אך קטיפתית, וטעמי שזיף סגול בשל, דומדמניות ופטל שחור. ארוך ורך על החיך, עם גימור שמתמשך עוד ועוד.

קברנה-סוביניון 2006 - כרם קדיתא.
הרכב:.Cabernet-Sauvignon 90% / Merlot 10%
היין הזני המוביל של יקב מרגלית בהרכב קלסי שלנו ליין הקברנה-סוביניון. יין עצמתי, בניחוח של פירות יבשים, פרי יער כהה, תיבול ועשבוניות, מעט שזיף, מעט עץ ברקע, קסיס ושוקולד. גוף מלא ועגול, עושר גוף, מלאות ומורכבות, חלק ואלגנטי, טאניניות רכה ונעימה וסיומת ארוכה ומושכת.

 קברנה סובניון 2007

אניגמה שנת 2007

קברנה פרנק 2007

מרלו שנת 2007

קברנה סובניון שנת 2006


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה