יום שלישי, 10 במאי 2011

21/05/2011 - 28/05/2011 - ארץ היין בנמל תל אביב


 
יקבי רמת הגולן יקימו לאורך המזח בנמל תל אביב "בר מארץ היין", שמטרתו להעניק חוויה מרתקת, יוקרתית ומענגת בטעמה, תוך דגש על קידום תרבות היין האיכותי בישראל. הרעיון שעמד מאחורי ההפקה המושקעת היה להעניק הזדמנות חד-פעמית לחוות את יקבי רמת הגולן במרחק נגיעה.
בברים, הפזורים לאורך המזח ומעוצבים עם אבני בזלת מקוריות מהרמה לצד כדי עצים טיפוסיים לאזור הגולן וגפנים מלבלבות, יוכלו המבקרים לטעום מגוון מרתק של יינות, לשמוע וללמוד את הסיפורים שלהם ולהתרשם מעושר היצירה של יקבי רמת הגולן.
חגיגה של 28 שנות יצירת יין משובח במסגרת מיזם ייחודי
"הרעיון המרכזי שעומד מאחורי הפרויקט", אומרת ענת לוי, מנכ"לית היקב, "הוא לתת לקהל אפשרות להציץ ולטעום מארץ היין ברמת הגולן. מסע קטן בלב ליבה של תל אביב, להכיר ולחוות את המקום, דרך המראות, הריחות והטעמים של מיטב היינות של יקבי רמת הגולן. אם נצליח לחשוף לקהל מעט מהסיפור שלנו, את הסיפור של המקום, של האיכות הנדירה של הכרמים, דיינו. ואם... אף נצליח לסקרן את אנשי תל אביב האורבנית עד שיצפינו ויטיילו ברמת הגולן... אזי, נצא נשכרים ונשמח לארח אותם ביקבי רמת הגולן, בסיור רב חושי".
בר היין הארוך בישראל – המאפשר 6 חוויות טעימה מרתקות
"בר מארץ היין" יאפשר טעימה של מגוון מרתק מיינות היקב, כולל יינות נדירים ויוצאי דופן שמעולם לא היו נגישים למזיגה ומכירה בכוסות, ונפתחים במיוחד לכבוד האירוע. הבר יחולק ל-6 מתחמי טעימות תחת 6 קונספטים שונים של חוויית יין:
• "צעיר ומיידי" – יינות צעירים, נגישים ומרעננים
• "מגוון עולמי בראי מקומי" – יינות מזנים ייחודיים וביטויים על פי הטרואר של רמת הגולן "ארץ היין'
• "זן אחד סיפורים שונים" – יינות זניים בסגנונות ובפירושים שונים
• "2007 - שנת בציר יוצאת דופן" – עם נבחרת מרשימה של יינות משנת בציר איכותית ויוצאת מן הכלל
• "ממרתף היקב" – במיוחד לפסטיבל, טעימה מארכיון היקב של יינות מתיישנים נבחרים מבצירים משובחים ומיתולוגיים;
• "כשחדשנות פוגשת מסורת" – יינות מבעבעים ויינות קינוח הנעשים בשיטות מסורתיות או בהשראת המסורת.

עוד יטעמו בפסטיבל גם ירדן שרדונה כרם אורגני אודם מבציר 2009 וירדן הייטס ווין 2008- 2 היינות, שעמדו במרכז תחרות היין המחמירה והנחשבת בעולם "וינאיטלי 2011", שנערכה לאחרונה באיטליה, והביאו להכרזה על יקבי רמת הגולן כיקב הטוב ביותר.
כמו כן, יושקו במסגרת הפעילות שני יינות ירדן סירה מכרם יחיד, מבציר 2007, אשר הניב ליקב יינות באיכות יוצאת מן הכלל שזכו זה מכבר לשבחים רבים.
בנוסף, יתקיימו במתחם סדנאות יין אינטימיות, אשר יפתחו צוהר לעולם עשיר ומרתק, ביניהן טעימות יין רוחביות – בהן נטעם יין מאותו זן בסגנונות שונים, סדנאות טעימה עיוורת מרתקות, ולראשונה – תיערך סדנת טעימת יינות עתידיים, , אשר מטרתן להעמיק ולהרחיב את ההיכרות של המבקרים עם עולם היין בכלל, ועם עולם היין ופילוסופיית היצירה של יקבי רמת הגולן בפרט.
מחלבת הבוטיק "יעקבס" תקים דוכן לממכר גבינות צאן איכותיות ולחמים משובחים כהשלמה ליינות מארץ היין.
במקום תוקם חנות יין קטנה שתאפשר למבקרים לרכוש ממיטב יינות היקב במחירים אטרקטיביים במיוחד.
* בר היין הייחודי של יקבי רמת הגולן יפעל בין התאריכים 21-28 במאי, ובשעות הפתיחה הבאות:
• מוצ"ש - 20:30-23:00
• יום א- בין השעות 20:00 - 23:00
• ימים ב-ה בין השעות 19:00 – 23:00
היינות וחלק מהסדנאות המקצועיות יהיו בתשלום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה