יום רביעי, 4 במאי 2011

אירוע האלכוהל לשנת 2011 - עיר הברמנים


"זמן אמיתי"- בית הספר לברמנים ותרבות השתייה, חוגג 22 שנות פעילות באירוע חסר תקדים בהיקפו- "עיר הברמנים 2011". האירוע, שיופק בהשקעה של קרוב ל2 מיליון ₪, יוקדש לאנשי התעשייה ומייסדיה, ויארח נכבדים מהתעשייה הבינלאומית. החברות המובילות בתחום יציגו חידושים, יחשפו משקאות וטעמים חדשים ויכירו למוזמנים את הייחוד במותגיהם. זהו אירוע מקדים, שנועד לחשוף את זירת האלכוהול הישראלית בעולם ולהגדיל את הסיכויים לאירוח בישראל, של האירוע השנתי העולמי של תעשיית האלכוהול- הכנס והתחרות של איגוד הברמנים העולמי (I.B.A. ) לשנת 2013.
אירוע "עיר הברמנים 2011" היועד לקהל המקצועי בענף, יתנהל כולו על טהרת האלכוהול במתכונת של תערוכה למוזמנים בלבד, ויכלול תצוגה מרשימה של מותגי האלכוהול, טעימות, חידושים בתחום, סדנאות והעשרה מקצועיים ולסיום- מסיבה!

במהלך האירוע, יקיים ביה"ס "זמן אמיתי" סדנאות אלכוהול ושתייה מיוחדות, שינחו אותם מדריכים ביה"ס בעבר ובהווה, מנהלי הדרכה של מותגי האלכוהול וברמנים מובילים מרחבי הארץ. ההרשמה לסדנאות מותנית ברישום מוקדם והם יחלו כל שעה עגולה.
אורח הכבוד יהיה מר Ron Busman- סגן נשיא איגוד הברמנים העולמי לענייני אירופה, והאיש שזיהה את הפוטנציאל האדיר הקיים בתעשיית האלכוהול המקומית. בין החברות שיציגו: IBBLS, אקרמן, הכרם, בנימינה ספיריטס, יקבי רמת הגולן, ארודן, מבשלות הבירה לישראל, שקד, א.ג.ת.ד, מותג האנרגיה BLU ועוד.
תעשיית האלכוהול בישראל גדלה בעשור האחרון במאות אחוזים: מהיקף מכירות של כ350 מיליון ₪ בשנת 2000, הגיעה התעשייה להיקף מכירות של כ2 מיליארד ₪ בשנת 2010! היום מועסקים בתחום כ-200,000 אלף עובדים, בכ-7,000 נקודות בר הפזורות בכל רחבי הארץ.
ביה"ס לברמנים "זמן אמיתי" נוסד על ידי יואב סוכרי בשנת 1989, בתל- אביב, ומאז היה לאחד מעמודי התווך של התפתחות תרבות האלכוהול והחינוך לשתייה נבונה. במשך שנות פעילותו, הפך ביה"ס לרשת בפריסה ארצית, ש40 אלף מבוגריה משתלבים בשוק העבודה מדי שנה.
ויסקי גלנפיידיך 40 שנות יישון

 ויסקי גוני ווקר מהדורה מוגבלת

ויסקי מאלט דלמור 50 שנה

ויסקי מקלן מיושן משנת 1926
ברבות השנים הפך ביה"ס לברמנים "זמן אמיתי" למוקד ידע והעשרה לכל בעלי העניין בתחום האלכוהול והיין. בנוסף לקורסי הברמנים,מספק ביה"ס גם סדנאות אלכוהול לערבי גיבוש וימי כיף לחברות ועסקים, וכן מציע שירות של מחלקת השמה ייחודית בתחום.

עיר הברמנים 2011
יום שני 16 למאי 2011- האנגר 11, תל אביב החל מהשעה 16:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה